all good things are wild and free

i've gotta see your face some more.

jag försöker hantera oron som sprider runt omkring mig, samtidigt som jag försöker njuta av glädjen som fyller mig med hopp om framtiden. det är så mycket lättare att fokusera på det som jag så länge har fokuserat på; elände, motgångar och misslyckande. jag vill istället fokusera på glädje, medgångar och välgjorda uppgifter. att vara djupt begraven i mörka tankar samtidigt som mina fötter studsar på små rosa moln är en svår kombination att förklara. det är svårt att sätta ord på det man känner när varannan tanke är mörk och varannan tanke är fin.



over six billion souls, but sometimes all i need is one. you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0