all good things are wild and free

cause i'm doing things that i normally won't do.

imorgon ska jag vara med robin. det är sista gången på ett bra tag, för sen flyttar han till blekinge. kul. svar nej. men jag och rebecka ska åka och hälsa på honom har vi bestämt! men vi fick just veta att tågbiljett kostar 1000 kronor, så vi tar nog bilen..

idag har vi handlat lite till veckan som kommer. lite saker som vi ska ha med oss och lite så.

igår klippte jag gräsmattan och blev sönderbiten av mygg. och så fort man smällde en mygga fick man en fin blodfläck på benet. när jag kom in satt en mygga på väggen, och jag tänkte att jag skulle vara lite smart att inte smälla rätt på, så det blir en fin svart fläck mitt på den vita väggen, så jag slog istället ihop händerna så den kom i handflatorna på mig. men det gick inte riktigt som beräknat. det sprutade blod rakt på väggen, och blev trots allt en röd blodfläck mitt på väggen. inte jättenöjd med min insats men.. sånt får man väl ta antar jag. jag fick ju ingen svart fläck ialf, vilket var min fasa från början. man får tänka positivt!



OM EN DAG ÅKER VI TJEJER! FAN VA KUL VI SKA HA!


Kommentarer
Postat av: Ronja

JAAAAA :D:D <3

2010-08-16 @ 10:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0