all good things are wild and free

vi borde skratta åt allt igen.

igår var en helgalen kväll! började med lite förkrök hos ronja med fint folk. vi begav oss sedan till nybron för att fortsätta kvällen. en mycket intressant kväll måste jag säga att det blev. jag fick se saker jag aldrig trodde jag skulle få se haha. men sånt är trevligt. när kvällen började lida mot sitt slut, bestämde vi oss för att gå till subway för en liten matbit, som då förstås var stängt. då bestämde vi oss, galna som vi är, för att gå till donken på västerleden. herregud. men med lite samarbete, om skobyte bland annat, så klarade vi oss fint, och cirkus en och en halv timme senare; FRAMME! klockan var då 3. då var vi välförtjänta många hamburgare må jag säga! sen gick jag och la mig klockan 4! det var mycket genomtänkt, eftersom jag skulle upp fyra timmar senare för att hinna med tåget till huvudstaden med rebecka. vi var ju sådär lagom trötta kan jag ju säga. vi orkade knappt kolla på kläder. då är det illa ! jag köpte bara en vit jeansjacka som jag ska ha på studenten. nöjd med den faktiskt. och nu är klockan halv tio och jag ska gå och lägga mig. natti!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0