all good things are wild and free

let's paint the future.

sitter på jobbet nu. lite segt, men det har faktiskt ringt några stycken (y) men jag får ju ialf lite fysik gjort som sagt, vilket är ett måste, eftersom vi har prov måndagen efter STUDENTKRYSSNINGEN ! gud va roligt. känns bra att vi kommer hem runt 9 på söndagskvällen, antagligen asbakis, när vi har prov på måndag morgon.. men det ska ialf bli så jävla roligt ! jag har så mycket mina små pengar ska räcka till denna månad! jag ska till stockholm imorgon, och där brukar man ju inte direkt spara pengar om man säger så. sen ska jag då på studentkryssningen, vilket antagligen inte heller blir asbilligt. hehe.. och sen slutligen tatuering! och det planerade jag ju så bra att jag tog den precis innan lön.. men men, man kan ju inte va smart jämt. haha♥

ikväll är det nybron som gäller. och förra veckan fick jag studentmössan ! det är nära nuuuu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0