all good things are wild and free

girls just wanna have fun.

glad påsk alla! och äntligen är det lov! i torsdags öppnade slagstaglass så vi drog dit och åt gott. och igår ställde pappa på caben :)) precis lagom till att rebecka blir av med sin, hehe. så jag och rebecka tog en sväng igår kväll. vi drog till robin och han följde med oss till donken och åt glass. och sen åkte vi hem till honom och kollade på film; det regnar köttbullar. skitrolig haha. och nu ska jag och rebecka ta en sväng till stan, med förhoppningar att det kanske inte är stängt. jag tvivlar dock, men men.. annars tar vi väl bara en åktur. NERCABAT! men det är 20 grader i solen idaag! så.. vi inviger våren lite. så vi hoppas att folk inte tror att vi är dumma i huvudet :) ikväll får vi se vad som händer.. det lutar mot utgång, men vi har andra alternativ oxå. och idag klär jag mig våååååååååårigt !! asskönt! PUSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0