all good things are wild and free

jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

oj jag har visst inte skrivit på en vecka.. vad har jag gjort denna vecka..? lovet har tagit slut, and i'm back to school. jag gjorde så folk blev arga på mig. inte så ovanligt.. jag försökte sen göra saker bra igen, men gjorde uppenbarligen allt värre. jag har skickat in ansökningar till högskolan. det känns ungefär som om jag bara skickade in det bara för att det är sista dagen imorgon. inte jättelyckat kanske. och idag tänkte vi ta årets första dopp, men när vi väl kom fram till sjön kände vi inte för att bada isvak. DET VAR IS PÅ SJÖN! så vi satte oss på bryggan och solade istället. asskönt, fast sen när solen försvann blev det pisskallt. men det var en trevlig dag med trevligt sällskap! och imorgon har vi utvecklingssamtal.. och inga lektioner efter det, och sen på fredag har vi inte heller några lektioner! och sen är det helg, och vet ni vad som händer då..? STUDENTKRYSSNIIIIIIIIIIING ! ojojoj vad det gillas! och fysikprov på måndag morgon. det gillas inte riiiiiiktigt lika mycket,. hehe. så det pluggar man skiten ur sig till nu. och nu ska jag sova. PUSS♥







jag hatar när jag är efterklok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0