all good things are wild and free

IRONIC

såååå! äntligen hemma igen ! eftersom jag var med så hade vi hur otur som helst. innan vi åkte kollade vi om planet var försenat eller något sånt, men det var det ju inte. sen när vi väl kommer dit, efter cirkus två timmars bilresa så visar det sig förstås att det visst är försenat ! en timme bara, men ändå ! så vi satte oss och åt. jag åt blåbärspaj.. vilket inte heller var någon höjdare, för dels var den kall, och sen så fick man inte vaniljsås till, utan vaniljglass!!! hur efterblivna är dom ?! klart man ska ha vaniljsås ! daah! anyway, sen när planet väl har landat så kommer han inte ! vi står typ och väntar i tre timmar kändes det som! självklart var det inte riktigt så länge. men jag lovar, det var länge !! bilparkeringen hann tillochmed gå ut ! två gånger ! haha. plus att vi ställde oss så nära som möjligt, för eftersom vi var där precis den tid planet egentligen skulle komma så tänkte vi att det inte borde ta så lång tid. så vi ställde oss där det kostade 80 kronor i timmen (y) billigt va ?! sen till sluuuut, kom farfar. så vi går ut till bilen och lägger in väskorna i bilen och beger oss hemåt igen. så vi skulle egentligen komma hem typ 9, men istället kom vi hem 11. det känns bra..

och jag är inte det minsta taggad för nationella prov imorgon..

godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0