all good things are wild and free

BEAT IT

svenska nationella idag ! 5 timmar ! jag gick 5 minuter innan tiden var ute. haha. sen fixade jag ett nytt bankkort, eftersom min magnetremsa inte funkade. så det kommer om en vecka typ (y) missade förstås bussen, så jag gick till hälsostudion och åt upp deras pepparkakor :) och jag tänkte åka bil imorse, eftersom jag behövde vara på skolan lite tidigare eftersom jag behövde låna en dator. och glömt säga till innan hade jag förstås oxå gjort! så dom blev inte helt glada på mig, men vad gör man ?! det gick ju att lösa ialf :) men ialf så åkte jag med rebecka ist, eftersom jag då inte hade någon bensin i bilen, som jag kanske märkte lite för hastigt i måndags. soppatorsk ! hoppsan! så vi stod lite fint där på trottoaren som vi ialf lyckades komma upp på. sen kom papsi och tankade åt oss. hihi.

utvecklingssamtal imorgon.. yey ! -.-

godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

med de sista bensinångorna lyckades du få upp bilen på trottoaren! bra gjort! :D haha <3

2009-11-18 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0