all good things are wild and free

LIFE'S WHAT YOU MAKE IT

gårdagen blev ganska lyckad trots allt. vi startade kvällen hos sara, och sen begav vi oss vidare till simon. det blev en trevlig kväll ! det var däremot inte lika kul imorse när jag vaknade med dundrande huvudvärk och fåglar som flög runt skallen på mig. denna dag blev soffliggardag! jag gick upp och åt frukost och sen gick jag och la mig och sov i fem timmar. det var hemskt skönt ! och jag var nyss nere och köpte mellangrädde till mamma och pappa, som dom skulle ha i maten.. och nu börjar jag göra mig i ordning för utgången med tjejerna ikväll ! den här helgen kommer gå så foooooooooooort! hur sorgligt är inte det?! för imorgon lär ju bli en likadan dag som idag. det känns sådäär.

nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig..


love<3


Kommentarer
Postat av: siss

:D:D <33

2009-11-15 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0