all good things are wild and free

YOU CAN'T STOP THE BEAT

oj nu var det ett tag jag skrev sen sist, men jag har haft så himla fullt upp ! har haft luciakonsert hela helgen, och har inte fått tillräckligt med plugg gjort, så just nu är det det jag prioriterar. och imorgon har jag det sista provet på den här terminen !!! iofs är det det värsta av alla prov, nämligen nationella matte D men vad gör man..? men seen behöver jag knappt plugga mer iår :) tänk! det här kan va den sista dagen jag behöver plugga år 2009 ! hur coolt är inte det ?! bäst att jag avslutar bra då.. haha. vi får väl se hur det blir med den saken..

luciakonserterna gick väldigt bra ialf ! och det sägs att det var den bästa genom tiderna ;) det kallar jag bra recensioner !


har ni sett nå' snyggare ?! det har inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0