all good things are wild and free

POUR QUE TU M'AIMES ENCORE

denna kväll har spenderats med rebecka, som just nu står och flätar mitt hår. det blir säkert skitsnyggt! vi har ätit ben&jerry's ! det är faktiskt gott måste jag säga ! och imorgon planerar vi att gå på mellandagsrean. vi var där idag oxå, men hittade ingenting. plus att det var så mycket folk så jag ville inte hitta något heller, för då hade vi behövt stå i kö i tio år. jag är konstig, jagvet. men nu har vi kommit på att vi verkligen behöver något nytt till nyår, så vi får leta gärnet imorgon !

och vi kom just på att vi har nog exakt samma hjärna.. vi avslutar varandras meningar, eller så säger vi "jag tänkte precis säga det" (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0