all good things are wild and free

EN HELT NY VÄRLD

vilken dag ! började dagen med att jag och rebecka hade ställt klockan på 9, eftersom vi hade planerat att vara på stan till 11. men vi snozade till 10. väl uppe så gick hon hem och vi fixade oss var försig. när vi skulle åka, en halvtimme senare, så kom vi inte in i bilen. fastfryst.  så vi kämpade ett tag med rebeckas pappa, tills vi tillslut lyckades. så kom till stan lagom till det öppnade, eftersom det tydligen öppnade klockan 12,. köpte lite saker till nyår, och lite annat på rean. sen fick jag ett sms av malin om att vi skulle komma till vilsta och åka pulka klockan 2. så vi åkte dit runt halv 3. vi hade dock inte tänkt åka något, eftersom vi inte riktigt hade kläder för sånt, nämligen leggings. men dom övertalade mig ialf, så jag for nerför backen med all snö i munnen, och det som inte fick plats där hamnade i ansiktet. jag fick smeknamnet stänkskärmen (y) sen när alla höll på att dö av kyla, gick vil alla in och drack varm choklad. när restaurangen stängde, blev vi utkastade och gick upp i backen igen. när vi höll på att frysa ihjäl igen åkte vi hem. jag fick köra, för rebecka kände inte sina fötter. sen när vi kom hem gjorde vi iordning ett bad! åh vaskönt det var ! sen åt vi, och till efterrätt tog vi glass. rebecka gjorde en hemmagjord chokladsås eftersom våran var slut. den var jätteäcklig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0