all good things are wild and free

GIVE IT TO ME

helgen har vart lugn. jag har bara vart hemma och fixat och donat inför julen. mysigt! och jag har inhandlat dom flesta julklapparna ! (y) och imorgon ska jag eventuellt köpa dom sista. jag bakade nyss mer pepparkakor, eftersom jag åt upp dom sista igår. hihi. och klätt granen har vi oxå gjort. lite tidigare iår tror jag..? men men.. nu har vi fått den galna idén att vi ska åka skridskor på tisdag ! herregud ! det kommer inte bli en vacker syn, men man får väl bjuda på sig själv. och jag som inte ens har några. jag har eventuellt några gamla 36or i garaget så jag kan ju testa dom, och se om jag fortfarande kan ha dom.. det är nog ytterst troligt dock, för när jag var liten tror jag att jag blev lärd att alltid ha typ en storlek större när det gällde skridskor, pjäxor, inlines och sånt..? men vi får väl se..

ikväll ska jag lägga mig skapligt, så jag får sova ut riktigt ordentligt. då skulle jag egentligen behöva sova i typ 3 år men jag kan sova ut lite.

jagvilljagvilljagvill<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0